Skövde!

Godmorgon.
Zara ligger i sängen och halvsover. Bakfull som fan. Vi hade en smågalen kväll här igår och det kom en massa folk hit till lägenheten, ett jäkla röj faktiskt. Så nu mår man väl som man förtjänar antar jag. 

Skövde är en ganska fin stad. Jag har inte sett så mycket än, men jag tycker att den verkar helt okej. Har dock hört att sjuksköterskeutbildningen här är kass, annars skulle detta vara ett alternativ till pluggstad. Det är lagom avstånd hem och så har jag ju Zara här. Jaja, vi får se.

Nu sitter jag här i den tysta lägenheten och det enda jag hör är lilla Zarisen som sussar. Funderar på vad vi ska äta. Frukost eller bakfyllekäk direkt? Jag ooorkar inte gå till affären bara!! (Dessutom vet jag inte var det finns nån och Zara mår så dåligt att hon antagligen inte kommer stiga upp innan kvällen. Haha, illa!)

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0