Nobody puts baby in a corner

Idag ställde jag klockan och gick upp tidigt. Eller tidigt och tidigt, klockan nio, men det är tidigt för att vara mig en ledig dag! Haha. Jag tog bussen till gymmet och körde mitt morgonpass. Jag blev helt slut, mina ben kändes som spaghetti efteråt. Träningsvärk hej!

Resten av dagen som gått har jag spenderat framför tv:n och Dirty Dancing. Det var första gången som jag såg den (hur efter får man vara?) och jag måste säga att åh vilken härlig film. Jag är egentligen inget stort fan av filmer som bara innehåller en massa romantik och gulligull, men detta är ju en klassiker och dessutom en dansfilm :)  Och Patrick Swayze, jag hoppas att du sover gott.

Idag är jag på bra humör. Ikväll blir det nog en lugn hemmakväll, det var längesen sist.


Jag saknar mitt långa hår :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0