Igång med träningen igen

Ikväll har jag och Elin varit på det nya gymmet och tränat, för första gången. Och jag måste säga att det är en stooor förbättring. Det är säkert minst fem gånger större än det gamla och de har köpt in en massa nya maskiner. Skitkul! Idag körde vi ben pch rumpa och vi ska dit imorgon igen, då blir det armar och mage. Det känns verkligen kanon att äntligen ha kommit igång med gymträningen igen. Nu ska jag köra stenhårt och bli fit for fight, eller nåt ;) Gym minst tre gånger i veckan ska det ialla fall bli, kombinerat med ett eller två pass step up. Och jag ska sluta skylla på att jag är trött efter jobbet och att jag inte har tid. Jag måste helt enkelt ge mig fan på det och ta mig den tiden.

Nu ska jag duscha och krypa ner i soffan och kolla på Greys Anatomy :) Jag är ledig imorgon, så jag ska unna mig en liten myskväll :)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0