Fuck you fuck me fuck all in this fucking

Idag har varit en jävla pissdag. Jag har varit på ett helvetes humör, men faktiskt lyckats hålla allt inom mig. Annars brukar mina humörsvängningar ofta påverka min omgivning och de jag tycker om. Men inte idag, allt har gått bra på jobbet och på träningen fick jag ur mig en del av min ilska.
Jag vet inte varför jag känner mig så nere, så deppig, så usch. Jag vill bara gräva ner mig och inte vakna på länge, länge. Innerst inne vet jag nog egentligen varför jag mår som jag mår. Det är ett helvete, som aldrig verkar ta slut. Och jag orkar inte skriva om det, inte tänka på det. Livet går upp och ner, livet är en bergochdalbana. Mina känslor är en bergochdalbana. Jag har så mycket i mitt huvud.

Nog om det. Imorgon åker jag och mamma till mormor efter jobbet. Vi ska mysa, sova över och sen ska jag tillbringa onsdagen där med henne. Det ska bli så otroligt skönt. Hos henne känner jag mig trygg, omhändertagen och lycklig. Det är så mysigt att vara där. Jag älskar det. Jag älskar min mormor.

Nu ska jag gå och lägga mig och försöka tänka lite positiva tankar. Jag ska tänka tillbaka på den underbara helgen som har varit. Jag har inte skrattat så länge på vääääldigt länge. Zara jag älskar dig min vän!


Kommentarer
Postat av: zara

Älskar dig med vännen! fan va kul det var när du var här uppe hos mig!! Be happy my friend <3

2009-10-14 @ 18:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0