Fest ikväll igen

Hej!
Hade en sjukt trevlig kväll igår! Vi firade Aidas 20-årsdag, åt en supergod födelsedagsmiddag och hade jättekul. Träffade Sanaz, Hejwa, Arsaman, mfl, som jag inte sett på evigheter. Det var så roligt och det fick mig att tänka tillbaka och sakna den gamla "fjortistiden" då vi alla var ute och festade varje helg, fredag som lördag. Alla galna lokalfester, det var tider det. Jag har så många underbara minnen tillsammans med alla de här människorna. Roliga och crazy minnen. Ibland saknar man det.
Det bjöds rödvin till maten och det slutade med att jag satt och smuttade på glas efter glas. Jag som aldrig dricker rödvin blev sömnig och full. Trevligttrevligt.

Ikväll känner jag mest för en mysig hemmakväll, men jag har lovat Elin att vi ska gå ut så det är bara att börja fixa iordning sig igen. Jag tänkte göra några drinkar med Grenadine i, men jag har noll koll. Vodka, juice, sprite och grenadine borde ju funka? Eller kanske en hemmagjord Rosa Panter? Vet dock inte om jag har någon bananlikör hemma.. Haha. Vi får se om Elin vågar smaka på mitt råttgift.. ;)

Nu ska jag gå och göra mig iordning så smått, för vid sju kommer Elin och då vill jag vara klar.
Girls night out!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0