Ett litet inlägg innan läggdags

Idag fick jag för första gången vara uppe i restaurangen på jobbet. Hela dagen. Ni fattar nog inte hur glad jag är! Jag svävade på små moln hela dagen. Jag fick stå bakom disken, servera och vara social mot gäster. Hur roligt som helst. Det ska tilläggas att jag tidigare bara varit nere i "fängelsehålan", dvs i disken och köket. Detta är ett steg i rätt riktning, helt klart. Roligaste arbetsdagen på mycket länge!
Något som däremot känns lite segt är att jag börjar känna mig förkyld. Baah. Hoppas, hoppas inte att blir sjuk.

Jobb imorgon igen, så nu måste jag sova. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Nina

Haha wow grattis de var på tiden dom gjorde lite ändringar!

Postat av: Anonym

tack :)

2009-10-08 @ 22:28:08
URL: http://ttesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0