Torsdag.

Hallå.
Även denna dag har varit en kanondag när det gäller jobb, jag har haft skitkul och jag lär mig mer och mer hela tiden. Jag är mer stresstålig nu än tidigare och jag känner mig ganska lugn nu när det gäller mina arbetsuppgifter, vilket jag till stor del tror beror på mina underbara arbetskompisar som är så snälla och söta hela tiden. Dom lär mig allt de kan och hjälper mig så fort jag behöver. Taack.

Jag har dock haft en riktigt risig dag när det gäller mitt hår. Herregud, det ser hemskt ut. Jag har en skitful utväxt och min hårförlängnig är sliten som jag-vet-inte-vad. Skönt att det är höst så att man kan gå runt i mössa både inne och ute, hela tiden, utan att behöva förklara sig. Usch. Nästa vecka ringer jag och bokar tid hos frisören för detta är hemskt! Jag är en sån där person som älskar hår och är väldigt fixerad vid att ha det fint hela tiden. Om håret känns fel känner hela jag mig ful. Just nu är jag fulful 24/7. Slå det ni.  

Sitter just nu och fixar med en liten present till Zara... Blir nog fint :)


Imorgon åker jag och hälsar på den här snyggingen.
Tääss och Zara hela helgen. Galet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0