Shooo

Nu är jag hemma från huvudstaden igen. Det känns skönt att ha kommit igång med jobbet igen, men samtidigt har jag inte fått nog av Sthlm. Jag hade utan tvekan kunnat stanna en vecka till. Förutom att dom pratar så fruktansvärt fult, så älskar jag staden. Jag och Kajsa bodde hos hennes underbara släktingar i Järfälla, så det tog inte lång tid att ta sig in till stan. Utanför ambassaden frös vi aset av oss, men bortsett från det så hade vi det jättebra och det blev en hel del shopping om man säger så. Så nu är jag pank. Bankrutt. Renskrapad. Haha. Men fan vad bra vi har haft det. Jag vill åka upp igeeeen.



Ett av mina shoppingfynd, t-shirt från Colorez.
Jag har länge letat efter den här, så jag blev överlycklig när jag hittade den i Gamla stan.
Love it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0