Misslyckad lördagskväll

Wohaaa!
Allt bra? Det hoppas jag, själv mår jag prima. Lite seg i kolan, men annars är allt bra. Mormor, som har varit här hela helgen, har precis åkt hem och jag funderar på att krypa ner i soffan och kolla på tv. Sånt kan man göra utan att få skuldkänslor en dag som denna. Det är söndag, mörkt och regnigt. Perfekt mysdag med andra ord, då är det skönt att vara inne i värmen.

Gårdagen blev inte lyckad alls. Helt fuckad om jag ska vara ärlig haha. Förlåt Elin men du vet vad jag menar. Vi hade skittrevligt under förfesten hemma hos mig och bussresan gick fint. Men sen, åå herregud. Två minuter efter att bussen lämnat av oss upptäckte Elin att hennes väska med leg, pengar och fritidskort var borta. Vi sprang runt på centralstationen, jag pratade med busschafförer, vakter, västtrafiks kundservice osv, men inget. Så vi kom inte speciellt långt, gav upp utgången och gick till McDonalds istället. Vi bestämde oss för att åka hem vid kvart över tolv och när vi kommer fram till bussen känner jag igen busschaffören. Och det visar sig att han har hittat väskan!! Allt var kvar och vi blev överlyckliga. En skitkväll som trots allt fick ett lyckligt slut. Haha.
Puss på dig Elin Zackrisson din lilla bajskorv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0