Bloggen

Hej.
Jag har tappat lusten för att blogga. Inte för att jag nånsin egentligen har varit speciellt duktig på det, men ibland kan det faktiskt vara skönt att få skriva av sig och det har jag gjort. Men den senaste tiden har jag inte känt så, and I don't know why. Jag jobbar ganska mycket just nu, men inte mer än innan. Jag träffar mina vänner och umgås med min familj. Jag försöker vara duktig, ta hand om mig själv och träna så mycket som möjligt. Min vardag känns ganska fullproppad och ofta känner jag inte för att sätta mig vid datorn, det lockar mig helt enkelt inte. Den gör mig bara deppig och nere. Jag känner ofta att jag hellre skulle göra något annat, att bara sitta framför en skärm är ren skit och slöseri med tid enligt mig. Jag prioriterar andra saker än min blogg. Jag kommer aldrig bli en Blondinbella, och absolut inte en Kissie. Jag förstår inte hur dom orkar.
Så jag kommer att fortsätta på samma sätt som innan, skriva när det faller mig in, när jag känner att jag har något som jag vill ta upp eller om jag får ett plötsligt behov av att skriva av mig. Jag är inte bäst på att uppdatera, men vafan detta är mitt liv. Take it or leave it :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0