Work.

Hejhej.
Idag har jag jobbat hela dagen lång. Och det kändes faktiskt riktigt bra, jag hade ändå inte fått ut något vettigt av denna söndagen. Vädret är deprimerande och det blev ju inte ens ljust idag? Blää, nej nu längtar jag som tusan efter snön.
Dagen började förövrigt ganska dåligt. Jag kom två timmar för tidigt till jobbet, jag skulle börja nio men var där redan kvart i sju. Jag har tappat bort min almanacka och hade tagit fel på tiden. Skit. Något sånt kan verkligen sänka mitt humör till tusen. Men jag försökte göra det bästa av saken, så jag gick helt enkelt och la mig. Annars har dagen flutit på bra. 
Mamma har visst fixat lite söndagsmys, så nu blir det glögg och tv innan det är dags för sängen. Jobb imorgon igen, göööött :) 

Sov gott alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0