Volumaster is the shit


Jag idag.


Jag älskar hår med mycket volym. Platt hår som ligger slickat på huvudet är det värsta jag vet. När jag fyllde år fick jag en Volumaster, en slags krustång som man använder närmast hårrötterna för att få upp volymen. Jag älskar den, man får härligt luftigt hår, precis som jag vill ha det.

Anyway, jag känner att jag har varit dålig på att ta hand och umgås med mina vänner det senaste. Ber om ursäkt för det. Anledningen till det har varit att jag helt enkelt inte haft lust. Vill inte gå in på detaljer. Jag har inte heller haft så mycket tid, jag har jobbat sjukt mycket och försökt klämma in ett träningspass då och då. Jag önskar att dygnet hade fler timmar. Nu ska jag ialla fall ta en sväng till Göteborg och träffa Helena. Det ska bli jättemysigt, har saknat henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0