Vaccinering

Ska man ta den där jäkla sprutan eller inte? På fredag smäller det, då är det dags för den första vaccinationen och jag har funderat en del på det. Vaccinationen går genom jobbet, så det känns ganska praktiskt. Jag har tänkt lite och har nästan helt bestämt mig för att ta den. Jag är egentligen inte så rädd för själva viruset, utan mer rädd för att smitta andra som är mer infektionskänsliga och skulle bli sjukare än jag själv. Personligen tror jag inte att det är värre än en vanlig influensa, förutom att den smittar lättare. Men jag ska inte snacka för jag har egentligen ingen aning. Men jag ska vaccinera mig. Dock har man ju hört en del snack, folk som sägs ha blivit förlamade av vaccinet, osv osv. Vet inte om jag ska tro på all skrämselpropaganda men ändå. Man får ju sig en tankeställare.. Jag ska nog ändå ta den, för min och andras skull. MEN! Om jag blir förlamad - skjut mig. Jag vill inte leva så, hellre dör jag.

Nu ska jag stänga ner och lägga mig och läsa TWIIILIGHT SOM ÄR SÅ IN I HELVETES BRAAAA!!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0