Träning, fika, shopping

Tjena.
Idag vaknade jag av att snickaren höll på att dunka sönder en vägg, härligt uppvaknande måste jag säga. Vi håller på att bygga om i "tvättstugan/grovköket" så det är ganska rörigt här hemma för tillfället. Snart kommer nog rörmokaren skulle jag tro. Men då är jag borta, jag åker in till Borås med Amanda om en stund. Fika och lite eventuell shopping. Jag funderar på att lämna bankkortet hemma, egentligen skulle det vara bäst så haha.
Förövrigt har jag varit duktig och gymmat hela morgonen. Det känns riktigt skönt att vara igång nu igen! Yeah.
Och idag kommer Zara hem! Det ska bli såååå roligt att träffa henne. My lovely friend.

Nu ska jag springa iväg till bussen, pussshej.


Välkommen hem :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0