Snart helg

Shoooo!
Jag ska alldeles snart gå och lägga mig, är skittrött. Var på gymmet innan och körde två pass cirkelgym, 90 minuter, så jäävla gött. Jag och Elin körde järnet och stackars Mackan höll på att spy av utmattning, haha.
Imorgon ska jag jobba, tillbaka på städ och alla patienter efter en vecka i restaurangen. Det känns skitbra faktiskt, mindre stress, det gillar vi.

Åker in till Göteborg med bästaste Bollebygdsbrudarna efter jobbet. Jag, Manda, Elin och Moa ska till Hard Rock för att äta, "bowla" och ha trevligt. Det var längsen vi umgicks, bara vi fyra, så det ska bli jätteroligt. Ser framemot det! Som på den gamla goda tiden.

Nu ska jag och min träningströtta kropp gå och lägga oss.
Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0