Förberedelser

Puuh, nu har jag städat hela huset, fixat dukningen och en del av maten. Det känns jäkligt gött. Nu har jag bara mig själv kvar, samt tårta och resten av maten. Snart kommer Elin och Amanda hit och hjälper till. Wihoo!
Igår upptäckte hag att det har poppat upp fem irriterande röda prickar på min höga kind. Typiskt. Jag som trodde att jag hade slutat få finnar... Lagom till 20-årsdagen återvänder dom, fan vad roligt. Fick förklaringen idag, kvinnoveckan har startat. Tjoohej vad kul.
Men inget kommer kunna stoppa mig idag, jag ska ha så jävla skoj och njuta av varenda sekund. Sådeså. Och nu börjar det snöa också, det kan inte bli bättre :)

I gotta feeling, that tonight gonna be a Good night. Lalala.

Kommentarer
Postat av: Giulia

fina bilder du har på din header !

2009-11-13 @ 14:01:20
URL: http://disilvestro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0