Förbannelsen är bruten

Jag måste säga att helgen blev grym, speciellt lördagen. Jag skulle fira halloween med några vänner, men det blev bara jag och en vän. Synd att folk ska krångla och dra sig ur i sista stund, menmen. Tro inte att det blev tråkigt för det, för jag och Elin hade skitkul. På halloween ska man ju klä ut sig, och jag måste säga att jag älskar det. Jag tycker att de tär så jäkla skoj, maskerader och sån skit. Zara hur blir det i helgen? Haha. I alla fall, jag var djävul och Elin troll. Gullig kombination jag vet. Träffade en massa fulsöta figurer ute, bland annat en skolflicka, några cowboys, en blondinhora, en elefant, en ängel och lite annat smått och gott. Trevlig blandning. Rolig kväll.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0