Back.

Ja för nu är Tääässan 20 bast, wohooooo!! Systemet här kommer lilla jag. Fyfan vad göööött! 
Känner mig dock som femton, inte en dag äldre. Haha. Och nu stannar jag gärna på 20 faktiskt.
Vi har firat mig hela helgen, och jag måste säga att jag hade en underbar födelsedag igår med familjen. I fredags var mina fina vänner här och i söndags var det släktkalas. Fullt upp alltså. Jag fick en massa fina saker, jag är jättenöjd :) Tack alla som gjorde min tjugoårsdag och dagarna därtill, till dom bästa.

Bilder från helgen kommer imorgon när jag orkar och har tid.
Förhoppningsvis är jag hemma tidigt imorgon, jag tänkte försöka vara på jobbet så tidigt som möjligt, gärna vid sex. Uuuh! Hemska tanke, jag är ingen morgonmänniska... Baah.






Jag fick två tavlor med bilder på mig i present. Kajsa hade dom på din sin utställning i våras, jag älskar dom! De här bilderna hänger på min vägg nu. Egokick, haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0