Dagen efter, alltid lika hemsk

Hej.
Att man kan bli så seg efter en helgs festande, fyfan idag har jag verkligen mått piss. Jag har inte orkat göra något, förutom att dricka en massa cola och förflytta mig från en plats till en annan. Sängen - matbordet - soffan - matbordet - datorn - soffan - sängen. Hahaha.
Helgen har förövrigt varit underbar, en av dom bästa på läänge faktiskt! I fredags var jag, Elin, Moa och Amanda på Hard Rock hela kvällen. Vi stannade tills vi blev utkickade på grund av våran ålder, men fasen vad trevligt vi hade innan det. Kanongod mat, massa bowling, bärs och underbara vänner. Kunde knappast blivit bättre.
Och igår var det då dags för Kajsas avskedsfest. Jag var jätteseg till en början, men kvällen blev faktiskt hur lyckad som helst, den med. Jag hade skitkul och det vet jag att Kajsa också hade, så nu kan hon flytta till USA med gott samvete, haha.

Nej, nu måste jag nana, joobb imorgon gott folk.
Byeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0