Äntligen lördag, äntligen helg

Godmorgon!
Allt bra med er hoppas jag :) Själv är jag på toppenhumör, jag har sovit ut och känner mig hur pigg som helst. Piggare än på länge faktiskt. Jag har ju jobbat hela veckan, vilket har inneburit att jag har fått gå upp runt 05:25 fem dagar i sträck. Och om man som jag inte är någon morgonmänniska är detta det värsta som finns. Verkligen det värsta som finns.. Jag däckade i sängen så fort jag kom hem igår kväll, galet skönt vill jag lova.

Och appropå igår kväll så var jag, Kajsa och hennes kompis Carro och såg New Moon. Den var underbar, jag älskade den verkligen. Det var en härlig känsla att sitta där i biosalongen och få se något som man sett framemot så länge :) Dock var första filmen snäppet bättre, men så är det väl nästan alltid antar jag.. 
Och jag hade gärna läst boken innan, jag är ju fortfarande bara på första, men jag ska se till att ha läst alla fyra innan nästa film kommer. Det känns som ett måste.

Pappa och mamma kom precis hem från stan med ett Guitar Hero-paket. Jag är överlycklig hahaha :D Nu jävlar ska det spelas! Taack pappa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0