Afrikanen, hippien och Mimmi Pigg

Hej bloggen.
Det var ett tag sen, men jag har inte haft någon tid över för bloggande. Helgen har varit fullproppad. I fredags vaccinerade jag mig som sagt mot grissjukan och det gick väl fint skulle jag tro, förutom att armen har värkt hela helgen och att mina ben domnade bort på fredagskvällen så klarade jag mig bra. Ingen feberfrossa och ingen huvudvärk. Nu väntar jag på nästa omgång om några veckor.
På kvällen hade jag och pappa en "pappa-dotter-dag", vi gick på bio och såg Michael Jacksons This is it. Och jag måste säga att jag älskade den, den var helt jäkla underbar och efteråt kände jag bara en sån kärlek till den där smarta och otroligt talangfulla mannen som jag följt på bioduken i två timmar. Han var kung, kung av pop och ingen kommer någonsin bli lika bra som honom. Världen har förlorat en stor talang, rest in peace.

I lördags jobbade jag hela dagen och på kvällen åkte jag hem till Emelie för fest. Det skulle vara lite maskerad var tanken, men det var bara jag, Zara och Emelie som var utklädda haha. Zara var afrikan och jag lovar, hon såg fan inte klok ut. Att hon sedan gick ut på krogen så är ett mysterium. Hon är så jäkla duktig på det där med utklädnad och maskerader, jag imponeras varje gång.
Jaja. Om ni inte har orkat läsa mitt kilometerlånga inlägg så kan ni ju alltid kolla på bilderna ;)

Finn ett fel..












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0