Varför skapar man liv när det ändå ska dö? Varför kommer sommaren när det ändå kommer snö?

Jag kan inte föreställa mig hur jävla hemskt jag skulle må om jag förlorade min lillasyster. Visst, vi bråkar ibland och det händer att jag vräker ur mig saker som jag egentligen inte menar. I efterhand ångrar jag såklart alltid det jag sagt. Jag älskar henne och jag kan inte föreställa mig en värld utan min lillasyster. Jag tror faktiskt inte att jag skulle orka leva vidare om något sådant skulle hända.
Jag sitter just nu och gråter, tårarna rinner nerför mina kinder. Jag kom av en slump in på en blogg där jag hittade den här videon och eftersom att jag är en ganska känslomässig person, så blev jag väldigt berörd.
Malin, som denna lilla tjejen hette var bara 14 år och dog den 3 april i år. Låten är gjord av hennes storebror och jag kan inte föreställa mig den smärta som han just nu tvingas genomlida.
Fjorton år, då har man inte ens hunnit börja leva! Fyihelvete, livet är så jävla orättvist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0