090516

Tjena.
Idag jobbade jag mellan klockan sju och tolv, en kort och behaglig arbetsdag alltså. Därefter åkte jag hem och lagade mat och somnade i soffan, hur skönt som helst. Det sägs att en tupplur på 20 minuter ersätter en timmes nattsömn, vilket innebär att jag måste ha tagit igen en sisådär tre timmar vid det här laget. Jag vet inte om det stämmer, men jag känner mig ialla fall piggare.
Om en stund kommer Amanda hit och hälsar på, det ska bli trevligt. Vi ska antagligen ta det lugnt, promenera lite och kanske kolla på någon film. Sen blir det troligen sängen ganska tidigt, vi ska ju båda jobba imorgon.

Jag ber om ursäkt för mitt tråkiga skrivande för tillfället, men jag är helt uttömd på energi och vill inget annat än att få vara ledig och sova ut nu. Men icke. Min hjärna kommer liksom snart att drabbas av någon typ av kortslutning.
Snart har jag jobbat åtta dagar i sträck, ååh Gud låt mig sova! Det finns väl lag på hur många dagar man max får jobba i följd? Fasen, ska nog ta och kolla upp detta snart.

Och appropå inget, Alex Schulman är ju för rolig. Sitter här och fnissar för mig själv, hihihiii. Jag har dålig humor, jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0