Jobb, jobb, jobb

Hej.
Känner att det har varit lite dålig uppdatering här på bloggen. Förklaringen är ganska enkel - jag har inte haft tid och lust. Ibland händer det så mycket på samma gång att man knappt hinner med att känna efter. Denna veckan har jag bara jobbat och jobbat, vilket verkligen har tröttat ut mig. Detta låter kanske löjligt, men jag är inte van vid att jobba varje dag, utan mer lite då och då. Så nu är jag trött, jag längtar till helgen! Men fasiken vad gött det är att ha ett jobb med schema och normala tider, alla veckans dagar. Yeah.
Hinner inte skriva så mycket mera nu, ska åka och hämta Zara. Satan i gatan vad trött jag är, döda mig någon.
Ska försöka bättra mig med skrivandet, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0