Underbart väder

Hejhej.
Kom precis hem från en bra dag på jobbet. När jag hade slutat gick jag ner på stan för att leta studentpresenter. Jag hittade ingenting, nada. Jag är skittrött och har ingen fantasi. Ingen lust och ingen ork. Jag kanske köper några burkar sardiner, pimpar dom med rosa paljetter och lite julgransbelysning. Det blir fint det.

Förresten, vilket fint väder det är idag! Helt underbart skönt, det känns som sommar nu. På riktigt. Finally! Funderar faktiskt på att gå ut i solen och ta en öl, muuuums. Men först ska jag åka hem till Zara och hämta hennes locktång. Annars händer det inte speciellt mycket ikväll, jobb imorgon, som vanligt. Jag har inget liv. Inget nöjesliv åtminstone. Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0