Total makeover



Godmorgon!
Vad tycker ni om min nya hårfärg? Det känns fortfarande väldigt ovant.. Men jag är nöjd! Det är alltid roligt med lite förändring.

~
Hahaha. Nejdå, jag har bara haft lite tråkigt. Jag är fortfarande blond och jag har fortfarande blå ögon. Tråkig som jag är. Hursomhelst, jag har sovit supergott inatt, som en liten bebis. Nu ska jag bara ta det lugnt, i eftermiddag är det dags för träning.
Vad tycks om mitt härliga hårexperiment? Hmm, jag tror faktiskt att jag förblir blond ett tag till...


Ett stort krull livar alltid upp


Eller varför inte kort och taggigt?


Morotsblondt och missfärgat


Svart och klassiskt


Tantvarning


Rött och eldigt


Vi avslutar med en härlig fläta. Hah. Kanske en alternativ balfrisyr till alla blivande studenter?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

haha, du ser ju inte lite rolig ut på den bilden heller XD vad var det för sajt? :)

2009-05-19 @ 17:51:39
URL: http://kajsasblogg.swfoto.se
Postat av: Anonym

hahaha, dunderful skulle jag vilja kalla mig! :D www.taaz.com

2009-05-20 @ 20:17:35
URL: http://ttesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0