Sötsötsöt!

Hej.
Hela veckan har jag gått och längtat efter helgen. Och nu när den äntligen är här så är det skit samma, det kunde lika gärna vara tisdag för min del. Jag ska nämligen jobba imorgon. Och på söndag. Och på måndag. Baaaah, när får jag sova?! Jag behöver min åttatimmars sömn, annars förvandlas jag till en riktig bitch. Och jag ligger många timmar minus på den fronten nu kan jag lova, hääärligt. Men pengar är det, nåt så in i helvete! Caash floooow....

Slutar dock tidigt, så något kul ska jag allt hinna med att göra. Jag är grymt sugen på att besöka lite affärer, men jag har shoppingförbud, typ. Jag är nästan säker på att jag kommer att bryta det snart, synsk som jag är. Haha. H&M har som vanligt en massa snyggt att locka mig med. Hittade precis en bikini som jag blev kär i och ja, jag vet att jag precis köpte en. Men varför nöja sig med bara den? Kolla själva. Söt!!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

den var väldigt söt faktiskt :D

2009-05-16 @ 17:51:15
URL: http://kajsasblogg.swfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0