Kanon!

Vad göra? Grannen har fest, men orkar inte gå över. Jag var där igår, vilket  iofs var mycket trevligt, men idag är jag trött så jag blir nog hemma.
Förövrigt så har de senaste dagarna mest varit fyllda av fest. Torsdagen var lyckad till en början, men sen blev det konflikter och komplikationer vilket ledde till en mindre lyckad utgång. Menmen, trevligt sällskap var det ialla fall! Gick i princip direkt till jobbet efter det, utan någon sömn överhuvudtaget. Och det är inget jag rekommenderar. Att gå trött och bakfull till jobbet är något av det mest idiotiska man kan göra enligt mig, och denna gången var det jag som var idioten. Som sagt: jävligt tung dag. När jag kom hem gick jag över till Kristian och Sarah för lite småfest, det blev mest att slappa och dricka i soffan på altanen. Kalasbra!


Väder: Soool!
Humör: På topp
Klänning: Gina Tricot
Sällskap: Bäääst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0