"Imorgon är en ny dag"

Nu jävlar. Jag och Zara ska bli nyttiga, riktigt jävla nyttiga. Det är dags för förändring, nu eller aldrig. Haha. Ikväll har vi suttit och pratat om vårat förfall. Det var lite halvt deprimerande men ändå väldigt peppande. Vi ska börja äta nyttigare, och mindre. Inga onyttigheter och inga överflöd av kolhydrater. Jag skulle inte vilja kalla det banting. Jag bantar inte. Så är det bara, haha. Men jag vill se resultat, vi vill se resultat. Under de kommande tre veckorna ska vi därför äta grymt nyttigt. Därefter får vi se hur det ser ut. Vi hoppas på en positiv förändring. På måndag ska vi gå till apoteket och fixa nikotintuggummi. All skit ska bort. Jag är riktigt pepp. Och som Zara säger: "Imorgon är en ny dag". Med nya möjligheter.
Klart slut. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0