Idag är jag rosa

Jag är inne i en älska-rosa-fas. Igår målade jag mina naglar knallrosa och tog på mig mina rosa converse. Funderar på att köra på det idag med, eller kanske leopardpumpsen? Ja, om jag ska erkänna så är jag nog lite tokig i leopard för tillfället också. Rosa och djurmönstrat, det är fina grejer det, grrr..
Hursomhelst, om en stund ska jag ta bussen till Kajsa. Jag måste komma iväg hemifrån, bortbortbort. Dagen började dåligt, med kaos om jag ska vara ärlig. Jag och min syster kommer verkligen inte överens. Vi bråkar mest hela tiden och idag blev det helt enkelt för mycket. Så jag drar.
Hejdå.




Äntligen får jag måla naglarna igen :D Mitt jobb i köket har tidigare inte tillåtet det. Men nu är jag så kallad "lokalvårdare", vilket innebär att jag får kladda på hur mycket nagellack jag vill. Tjooohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0