I Love My Hair !

Hejhej.
Idag har jag, Zara och Amanda haft en heldag i Borås, mycket trevligt. Vi började dagen med min hårförlänging vid halv elva och därefter åt vi en supergod lunch på stan. Sushi såklart. Det blev även en hel del shopping, wiiie!
Och ja, håret blev jättebra! Jag är hur nöjd som helst. Det är helt underbart att kunna dra fingrarna genom det långa håret och att få slippa tråkigt löshår och clips som gör ont. Som sagt, jag är supernöjd!

Imorgon ska jag jobba, som vanligt. Men jag ska faktiskt sluta två timmar tidigare imorgon, eftersom att jag ska hjälpa till att göra Elin fin till hennes bal. Det ska bli riktigt roligt, hon kommer att bli sjukt fin.







Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0