Hvitfeldtskas vackraste prinsessa

Heey.
Kom hem för ett tag sedan. Jag har varit hemma hos Elin och fixat hennes hår och smink. Det blev mycket lyckat, hon såg ut som en prinsessa när hon lämnade oss på trappan, *tår i ögat*. Jag och Moa gjorde iordning balfrisyren tillsammans, som blev helt amazing! Den blev helt klart bättre än förväntat och jag är sjukt nöjd med resultatet. Det var Elin också, vilket såklart var det enda som räknades. Sminkningen skötte jag själv, lätt sotade och röda läppar. Jag ångrar nästan lite att jag inte pluggade till frisör istället, haha. Frisör och Makeup artist är faktiskt två av mina drömyrken, jag tycker att det är galet kul att fixa hår, smink och naglar.










Kommentarer
Postat av: hejhej

du ja ju att man inte kan bli något av att gå make up linjen..

2009-06-02 @ 11:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0