Hej hopp

Jag sitter här och äter en banan, en sån där banan som jag egentligen inte tycker är god. Men jag är hungrig, så skit samma. Det är en sån där gul-svart banan, på gränsen till övermogen, det gillar jag inte alls. Jag tycker bättre om när färgen precis har övergått från ljust grön till gul. Perfekt. Det där med att det är insidan som räknas är bara bullshit, ialla fall när det gäller bananer ;D
Nog om bananer. Idag har jag och Robin varit ute och sprungit i det sköna vädret. 3-4 kilometer blev det nog, känner mig väldans duktig :) Det var längesedan jag var ute och sprang och det märktes.. Men skönt var det ialla fall.

Baaaaaaaah, jag måste äta något. Nuuuuu!! Wallawallaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0