Fredagen den 22 maj 2009

Hej.
Jag kom precis hem från jobbet, jag var i köket idag. Dagen flöt på fint och det är alltid trevligt med lite omväxling.
Igår färgade jag håret, eller utväxten om man ska vara exakt. Det blev fint, väldigt ljust! Jag tror faktiskt aldrig att jag har varit såhär blond innan. Haha. Det nyfärgade området brukar nästan alltid vara lite gulaktigt precis efteråt, men inte den här gången. Det är fint platinablondt, precis så som jag vill ha det.
Ikväll ska jag träffa Zara en liten stund, ta en promenad och bara ta det lugnt. Vi ska båda jobba imorgon, så det passar bra.
Ha en bra fredagskväll! (Men visst känns det som lördag?)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0