Yäyäy

Hej på er.
Idag har jag spenderat min dag i staden Borås, som jag gör för det mesta nuförtiden. Inte för att jag vill, utan för att det är där jag jobbar, går i körskola, osv. Annars tycker jag att Borås är en tråkig stad...
Dagen började med en körlektion - kvalificerad statskörning. Idag var även mamma med som passagerare, vilket var roligt. Därefter gick jag och jobbade i fyra timmar, härligt med korta dagar ibland! Resten av dagen har jag spenderat på körskolan där jag har pluggat teori. Det känns verkligen som att jag börjar lära mig allt nu, så otroligt skönt, wohooo!

Mina planer för ikväll var att träna, men jag har ångrat mig. Är helt slutkörd och matt i hela kroppen, så jag orkar inte. Tänker unna mig en kväll framför tv:n, så himla skönt. Jag är nog ganska lat egentligen, haha. Ska även slå Amanda en pling för att prata lite, samt planera Branäs! :D
Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0