Äkta vänskap

Jag har haft en väldigt bra dag, över förväntan. Det kan bero på att dagen började dåligt och att jag inte förväntade mig någonting, alls.
Jag och Zara bestämde oss för att åka in till Borås vid halv fem. Eller ja, Zara skulle in och köpa ett par skor (som förövrigt var apsnygga) och jag bestämde mig för att hänga på. En impulsgrej bara, mycket trevligt . Vi hade kul, som vanligt. Gick och glodde i affärer, Zara köpte present till sin mamma och jag köpte inget alls. Som avslutning på det hela fikade vi på Espresso House och tog vår traditionella Chai Latte.

Tack mitt hjärta för att du är så bra på att lyssna, du anar inte hur mycket jag uppskattar det. Du är en fantastisk lyssnare och du bryr dig verkligen. Att jag fick prata ut om mina känslor och tankar idag var verkligen skönt. Nu känns allt lite bättre. Och lite lättare.
You are my angel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0