Tröttheten tar över

Vilken jobbig dag, eller dagar kanske man ska säga. Jag har jobbat konstant nu känns det som, gått upp klockan fem två dagar i rad och jobbat röven av mig. Jag är trött, det  måste jag erkänna. Men jag ska inte klaga, jag har ett jobb att gå till och jag tjänar pengar. Det är det enda viktiga i det här sammanhanget.
Imorgon hoppas jag dock att jag ska få vara ledig, det skulle vara väldigt skönt. En körlektion halv åtta imorgon och därefter ett besök på gymmet ska jag ta mig tid till. Men sen ska jag hem och vila :) Yeah.
Nu funderar jag på att ta en dusch och fixa mig en kopp te, det skulle vara gott. Om jag orkar resa mig..


Skål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0