Tjejkväll

Det har varit en bra dag än så länge. Jag har fått sova ut, övningsköra och göra några ärenden med mamma. Härligt. Jag fick för första gången lov att köra pappas S80, och vilken skillnad det var mot mammas bil! Wohoo! Den var underbart skön att köra, mjuk och lätt på alla sätt. Men stor..
Nu ska jag göra mig iordning och gå till gymmet och träna, det har varit dåligt med den varan på det senaste.. Dumt av mig, men jag har inte haft lust och ork helt enkelt.
Ikväll blir det tjejkväll hos Zara! Tacos, godis och film i soffan. Det ska bli jättetrevligt. Vi ska kolla på Bolt och Twilight (igen!). Jag älskar den filmen.
Ha en fortsatt bra lördag, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0