Sunny day!

Godmorgon på er. 
Jag hoppas ni har sovit gott, det har jag gjort i alla fall. Gick och la mig hyffsat tidigt igår. Himla skönt att vakna pigg och utvilad för en gångs skull. Och dessutom skiner solen som bara den idag, göttgöttgött!

Idag är jag ledig, så jag ska in till stan och träffa Kajsa :) Det blir en heldag med simning, lunch och annat trevligt. Ser verkligen framemot det!
Jag har även blivit bjuden på pjamasparty hos Nina ikväll. Hur roligt låter inte det? ;D Haha.  Jag har dock haft lite ångest över om jag ska gå eller inte... Känner att det blir ont om tid och en massa flängande fram och tillbaka. Jag känner mig lite dum, men dagen med Kajsa har varit planerad ett bra tag nu. Yäyäy, det löser sig.
Ha en bra dag!
Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0