Stalkers på badhuset

Hej.

Gårdagen var mycket lyckad, jag och Kajsa hade en trevlig dag tillsammans. Förutom att vi blev förföljda av ett gäng stalkers på badhuset så var det en toppendag.
Det ska tilläggas att förföljarna bara var runt 14 år och sjukt jobbiga. De hade utländsk bakgrund, vilket egentligen kanske inte spelar någon roll och jag har absolut inget emot personer som kommer från andra länder. Men det kändes ialla fall som att de är små killarna hade en lite annorlunda syn på kvinnor. Jag blev faktiskt lite chockad.
Vi kunde inte göra någonting utan att de sprang runt och ropade: "Eeey, modellen! Blondinen, kolla hit!"  till mig. Fråga mig inte varför de kallade mig det, men det gjorde de iallafall, samtidigt som de skvätte ner oss med vatten. Ibörjan ignorerade vi dom, men sedan blev jag förbannad och skvätte tillbaka. Självklart tyckte de att det var jätteroligt och då blev allt ännu värre. Det spelade ingen roll hur många gånger badvakten sa till dom, de ville inte ge sig. De var riktigt modiga måste jag erkänna, en av småkillarna simmade ifatt mig och frågade: "Vad heter du på msn? Kan jag få den?"  HAHAHA. Då dog jag nästan. Droppen kom när vi hade varit på badhusets toalett och hela gänget stod utanför dörren och flåsade. Det var förjävligt. Då gick vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0