Slumdog Millionaire

Godmorgon.

Idag är jag ledig, väldigt skönt måste jag säga !
Jag jobbade igår, samt gick på bio med mamma och pappa på kvällen. Slumdog Millionaire såg vi. Och den var väldigt bra! Det var en hemsk film, men på samma gång fin.. Jag kan verkligen rekommendera den filmen :)

Lördagen var lyckad. Jag mötte upp Hellis i Brunnsparken för lite shopping. Eller ja, lite och lite, jag tror att jag brände ganska mycket pengar.. Menmen, det var sånt som jag behövde och ville ha - alltså nödvändigt. Jag köpte bla. en liten jeanskjol och ett skärp på Zara, en slapp myströja på Bikbok och massa annat smått och gott.
Vid sjutiden blev det middag på en tapasrestaurang med Aida, Soso och Frida, underbart gott!
Vi avslutade kvällen med att gå till GP (höhö!) för att dansa och dricka öl. Eftersom att jag skulle jobba dagen efter åkte jag hem hyffsat tidigt. Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0