Run bitch


Jag

Hallåhallå :)
Jag kom precis hem från gymmet, riktigt skön träning idag måste jag säga. Allt kändes otroligt lätt, tränade armarna samt sprang/powerwalkade på bandet i 40 minuter utan att ens känna mig trött. Jag kände mig som värsta duracellkaninen som aldrig vill sluta springa. Haha. Zara och jag är otroligt duktiga måste jag säga, fan vi är helt fantastiskt duktiga! ;D Man måste ju få berömma sig själv ibland, eller hur? Mohahaha.

Mina utgångsplaner för ikväll har totalt krossats. Det blir ingen utgång, vilket beror på att jag ska jobba imorgon. De ringde imorse och frågade så snällt om jag möööjligen kunde tänka mig att komma in och jobba lite imorgon (vilket innebär 7.00-17.30)... Jag kunde inte gärna säga nej, jag har ju faktiskt inte jobbat någonting på hela veckan. Men är det inte typiskt, här har man gått hemma och väntat på att de ska ringa hela veckan. Inte ett ljud. Och när man väl planerar in någonting roligt, ja då ringer de såklart. Fan det är så typiskt, Gud - vill du inte att jag ska få roa mig?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

fin kanin ^^ du måste titta på denna länken! haha harry potter in da ghetto



http://www.youtube.com/watch?v=7GpZpoaZaSE

2009-03-06 @ 16:13:26
URL: http://kajsasblogg.swfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0