Partille nästa

Som sagt, det blir ingen utgång idag som jag och Hellis hade planerat. Tråkigt. Fast samtidigt, tänk vad pengar man sparar... Ska ialla fall träffa Hellis ändå, det ska bli jättekul. Längesedan jag träffade henne nu.... Vi ska vara hemma hos henne och ha fredagsmys, baka och bli tjocka & runda. Gottgott! Bussen går om 45 min, så kanske ska man börja avsluta här och ge sig av.
Funderade på att göra mig fin och locka håret idag, men den planen sket sig. Jag varken orkade eller hann med det, så jag kör på det gamla vanliga istället; plattat och rakt.
Förövrigt så ska jag jobba hela helgen och det känns väldigt bra. Det behövs verkligen. Nej, nu måste jag gå.
Ha en bra dag/kväll!
Pusspuss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0