Nu ryker håret!!

Okej, jag kanske överdrev rubriken lite.. Jag har inga planer på att snagga mig överhuvudtaget, men jag är iallafall gött trött på mina slitna längder nu. Så därför ska jag gå till frisören och klippa mig idag! :D Äntligen. Jag tror inte att jag har varit där sedan i september... haha.
Fick en impuls igår och ringde för att boka en tid, inte trodde väl jag att jag skulle få en tid så snart. Men jag är glad! Jag ska klippa upp överhåret ordentligt, som jag brukar. Älskar hår med volym, men det är nästintill omöjligt med det långa överhår jag har nu. Ska dock spara de längsta längderna, endast topping där.
Wish me luck.

Nu har jag gjort mig iordning och ätit en rejäl frukost - havregrynsgröt och knäckebröd. Gott!
Ska snart bege mig till bussen. Jag kanske kikar in på gymmet innan jag åker och kollar om Zara är där.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0