Måndag, igen

Hemma från Borås igen. Allt var bra hos optikern, det visade sig tillochmed att min syn hade blivit bättre! Så himla roligt. Trodde knappt att det kunde gå åt det hållet, bara åt det sämre, haha. Nu lider jag dock inte av någon speciellt dålig syn egentligen, men jag har linser och använder även glasögon ibland.
Fick även en del plugg gjort på körskolan, jag klarade faktiskt slutprovet! Så nu är jag nog snart redo för det riktiga och slutgiltiga provet.. :)
Gick även in en snabbis på Gina Tricot. Där köpte jag en vit bastopp med snygg ringning i ryggen (alltid bra att ha) och ett par supersöta, stora, rosa örhängen. De kommer kunna piffa upp vilken tråkig vardagsoutfit som helst :) Jag blir glad bara jag tittar på dom, haha.
Snart kommer Moa hit och gör mig sällskap, tänkte laga lite mat nu. Sen ska vi gå till gymmet.
Bye.



   
Mina nya favoriter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0