Jobbjobbjobb..

Hej sötnosar.
Idag har jag jobbat, vilket egentligen inte var planerat. Jag hade ingen jobbtid idag och tänkte därför ta vara på den här dagen och verkligen vila upp mig efter helgen. Jag är fortfarande fruktansvärt sliten! Hade även tänkt packa upp allt, samt lägga allt i tvättmaskinen. Allt stinker verkligen.. Det riktigt osar alkohol, rök, fest och bakfylla om min packning. Blää! Haha. Imorgon ska jag ialla fall förhoppningsvis vara ledig, och då ska allt bli gjort. Dessutom ska jag träna, det behövs verkligen. Vi har varit äckligt onyttiga dessa dagar, riktigt frossat i allt som man egentligen inte ska äta. Men det tycker jag att vi var värda ;)


Kommentarer
Postat av: Din sanna alkis

vi var riktigt värda allt onyttigt vi åt! Och kul som fan var det! Älskar dig, Elin och Moa! vi hade så grymt kul tillsammans!! Trots all drama :D hihi

2009-03-16 @ 20:56:09
URL: http://likemezara.blogg.se/
Postat av: Anonym

:D ohyeah! älskar dig med min lilla fis! hihi

2009-03-17 @ 12:28:02
URL: http://ttesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0