Hört på bussen

Ikväll när jag satt på bussen hem från jobbet dog min Ipod, inget batteri kvar. Väldigt segt, jag hatar att åka buss utan musik. I alla fall, jag satt sätet framför en man som pratade i sin mobiltelefon, och jag kunde inte låta bli att lyssna. Sån är jag, nyfiken. Det är faktiskt riktigt kul att tjuvlyssna, man kan få höra riktigt roliga grejer kan jag lova ;) Som jag fick göra idag. Han var i trettioårsåldern skulle jag tro, stor som ett hus och flintis. Tydligen pratade han med en tjej, fast jag förstod aldrig vad de hade för relation. Hursomhelst, han sa många roliga saker, men när han fick ur sig detta så var jag nära på att börja skratta högt;

"Aaa, men asså ni är rätt lika faktiskt! Eller era kroppar ialla fall... Men du är ju snyggare såklart, helt klart. Du vet ju att jag tycker att du är snygg. Jag gillar ju dig, vi har en sån skön jargong liksom. Men kroppen, ja den är väldigt lik faktiskt. Ganska tjock. Ja, så där tjock med häng, du vet. Fast hon har pingpong-ögon, det har ju inte du. Era kroppar är väldigt lika, men hon har pingpong-ögon och du är lite snyggare"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0