Hej jag är en smurf med blått hår!!!

FAAAAN!! JAG SER UT SOM EN SMURF - MITT HÅR ÄR BLÅTT!. DET SER FÖRJÄVLIGT UT, JAG DÖR.

Helvete, aldrig har jag haft problem med min hårfärg innan, men igår, efter att jag hade duschat fick jag en chock. Jag färgade ju min utväxt förra veckan och den är lite mer gulaktig än resten av håret. Jag har därför dränkt in mitt hår i silverschampoo två gånger den senaste veckan, för att få den där fina blonda färgen i hela håret. Jag hatar gula toner!! I alla fall så tror jag att det blev för mycket för mitt hår. Vilket har resulterat i att det redan Väldigt blonda håret nu skimrar i blått.
Helvete, mössa hela våren?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohh, man får akta sig för silverschampoo :/



Blanda hälften av ditt vanliga schampoo med silverschampoot, använd max. en gång i veckan (eller när du tycker att det behövs) och låt det inte sitta i längre än runt 10-15 minuter, så går det förhoppningsvis bättre nästan gång :)

2009-03-11 @ 18:48:30
URL: http://jane.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

haha, jag veeet! har använt silvrschampoo i flera år och det har aldrig blivit så innan ;D lärde mig en läxa i alla fall ;)

2009-03-12 @ 21:32:27
URL: http://ttesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0