Exhibition

Heej.
Ledsen för min dåliga uppdatering, det har varit mycket jobb så jag har helt enkelt inte haft tid. Det här jobbet tar livet av mig, kroppens får ta väldigt mycket stryk. Det känner jag efter några dagars jobb - axlar och fötter värker.. Uscha.

Hur som helst, jag slutade sent idag och därefter åkte jag och mamma ner till stan. Vi gick och tittade på Kajsas fotoutställning som hon har tillsammans med sin kompis Carl som projektarbete i skolan. Och jag kan bara säga att de är fantastiskt duktiga! Jätteimponerande, verkligen. Jag fanns också med bland fotona på väggen, två bilder föreställde mig på isen insvept i en stor päls. Inte för att skryta, men jag tycker att jag var skitsnygg. Får man säga så? Haha. Ialla fall, bilderna var grymt fina. Applåd till er!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0