Down.

Jag skulle egentligen ha gått och lagt mig för längesen, men jag är inte trött. Känner mig ganska deppig för tillfället och mitt huvud är fullt av tankar. Jag hatar att jag tänker så mycket, det är så jävla jobbigt. Ju mer jag tänker, desto värre blir det och ju sämre mår jag. Så jag försöker att inte tänka alltför mycket.
Jag är en väldigt känslosam person och mitt humör kan variera väldigt kraftigt. Man skulle kunna beskriva det hela som en bergochdalbana... När jag är glad så är jag väldigt glad och lycklig, om jag blir arg så blir jag ofta skitarg och när jag är ledsen känns det som att jag befinner mig långt nere i ett svart hål. Jag blir helt enkelt väldigt ledsen och deppig. Jag är aldrig mittemellan, vilket är otroligt påfrestande och jobbigt.
Jag hoppas att jag är på bättre humör imorgon.

Oj, nu blev detta ett ganska personligt inlägg. Det var egentligen inte meningen, det bara rann ur mig. Men saken är den att jag tycker att det är väldigt skönt att skriva av mig när jag är ledsen, osv. Jag tycker om att skriva om mode, smink, skvaller och allt annat som är rosa och gulligt. Men detta är ingen modeblogg och jag är en tjej som är ganska personlig av mig, därför blir även mina inlägg sådana ibland. I hope you like it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0